Såby Fodbold holder Sommerfest den 15. juni 2024

image Såby Fodbold holder Sommerfest den 15. juni 2024
18. marts 2024 kl. 09:00

Såby Fodbold holder Sommerfest!🎉💃🕺🎷🎸🎙

Kære alle festglade mennesker!

Vi er så begejstrede for at invitere jer alle til årets mest fortryllende begivenhed, nemlig Såby Fodbolds Sommerfest den 15. juni 2024!

Det bliver en dag fyldt med en masse god underholdning, mad, hygge, smil og masser af feststemning, som I sent vil glemme!🍽😁🥰🎉

Vi har arbejdet hårdt på at skabe den perfekte aften for jer, og vi kan med stolthed præsentere et line-up af tre fantastiske livebands, der vil sørge for, at dansegulvet er fyldt hele natten!

Først vil Mig og Bonden indfange jeres hjerter med deres fængende fremførelse af de bedste Shu-Bi-Dua sange.

Derefter vil René og Værsgo tage jer med på en musikalsk rejse gennem Kim Larsens tidløse hits.

Og endelig til sidst vil Take Cover sætte ekstra fut i festen og fylde dansegulvet med deres energifyldte optræden!

​Start festen med os kl. 16.00, hvor vi byder jer velkommen med en sprudlende Happy Hour frem til 17:30!  🍻🥃🍷

Derefter er det tid til at sætte jer til bords og nyde den skønne mad kl. 17.30, inden musikken for alvor går i gang kl. 18.00.

Det bliver en aften fyldt med lækker mad, god musik og uforglemmelige øjeblikke! 😉🍻🥂🧉🍷

​Vi opfordrer jer alle til at tage jeres nærmeste med - familie, venner, naboer og alle andre, der trænger til en festlig aften i godt selskab. Og husk, festen er kun for festlige sjæle over 18 år!

Billetten koster KUN 395 kr. per person, og hvis I køber flere billetter, vil vi meget gerne hjælpe med, at I kan sidde sammen ved bordene, blot noter dette ved bestilling😉

Så sæt et STORT❌ kryds i kalenderen📅 den 15. juni 2024, og skynd jer at sikre jeres billetter til denne forrygende sommerfest!

Skynd jer at sikre billetter da der er en begrænset antal!

Billetterne kan købes via dette link:

Se vores plakat ved at trykke her 😉

Vi glæder os utroligt meget til at dele denne fantastiske aften med jer alle, og lad os sammen skabe minder, som vil vare livet ud!

Vi håber vi ses! 😄

Festlige hilsner fra